Творчість Ніни Бондаренко представляє величезний інтерес як досвід переходу талановитого художника-дизайнера до творчості яскравого художника-живописця. Після закінчення Київського училища декоративно-прикладного мистецтва художниця більше як 30 років працювала провідним художником Дарницького шовкового комбінату, розробляючи ескізи орнаментів для тканин.

У дизайні промислових тканин Ніна Бондаренко, поряд із традиційними формами національного декору, активно використовувала і новаторські для текстилю того часу пейзажні чи “натюрмортні” мотиви.

З початку 1970-х художниця стає постійним учасником творчих груп Спілки художників України в Гурзуфському будинку творчості.  Саме там вона створила одні з найкращих ескізів для декоративних тканин  (“Кримський пейзаж”, “Гурзуфські гірські квіти”, “Весняні озера” та багато інших). Крім того, у Гурзуфі  Ніна Бондаренко опановує  секрети олійного живопису, а вже з кінця 1980-х років виставляє свої полотна на міжнародних,  національних та регіональних виставках.

Як розробник дизайну тканин, Ніна Бондаренко мала великий досвід декоративно-площинної інтерпретації природи. Однак як живописець вона почала рухатись до стилістики, яка передувала всім “ізмам” 20 століття, тобто до імпресіонізму, з його інтересом до фіксації безпосередніх і мінливих вражень від натури. Ця нова авторська манера письма, ознаменувала новий етап творчості художниці – усвідомлення  нею  духовної  та творчої свободи. Живопис Ніни Бондаренко акцентовано фактурний, насичений яскравими чистими кольорами. Водночас у багатьох її пейзажах і натюрмортах за безпосередністю пленерно-імпресіоністичних вражень  відчувається попередній  досвід художника по тканинам, що збагачує їх декоративне звучання.

Від dhvu

Один коментар до “Живописні парадизи. Ніна Бондаренко”

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *